W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Aktualność - Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
Regulamin konkursu, Ogłoszenie o konkursie – II tura konkursu – anulowana, zmiana kwoty alokacji przeznaczonej na konkurs,
Regulamin konkursu, Rozdział 1, 1.2 Kwota przeznaczona na konkurs – zmiana kwoty alokacji przeznaczonej na konkurs,
Regulamin konkursu, Rozdział 4., 4.2 Termin i miejsce złożenia wniosku o dofinansowanie projektu – II tura konkursu – anulowana,
Regulamin konkursu, Rozdział 7. Terminy oceny i dane kontaktowe – II tura konkursu – anulowana.
załącznik nr 14 do Regulaminu konkursu – zmiana Załącznika 14 do Regulaminu konkursu
Zmiana wprowadzona do Regulaminu konkursu ma związek z wyłonieniem do dofinansowania projektów o łącznej wartości znacznie przewyższającej alokację przeznaczoną na konkurs oraz z uzyskaniem zgody Instytucji Zarządzającej na nadkontraktację. Ponadto zmianie uległ załącznik nr 14 do Regulaminu konkursu - zmiana wynika z aktualizacji dokumentu przez Instytucję Zarządzającą
Wprowadzone zmiany stosuje się od dnia 19 lipca 2018 r.