Wydawca treści

Druga Aktualizacja Regulaminu konkursu nr POWR.01.02.01-IP.25-08-K03/18

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze informuje, iż w dniu 18 czerwca 2018 r. dokonano zmiany Regulaminu konkursu nr POWR.01.02.01-IP.25-08-K03/18.  
 
Zmianie uległy:
  1. Regulamin konkursu – strona tytułowa – zmiana terminu naboru wniosków o dofinansowanie projektów - II runda
  2. Regulamin konkursu, Ogłoszenie o konkursie – zmiana terminu naboru wniosków o dofinansowanie projektów - II runda
  3. Regulamin konkursu, Rozdział 1, 1.2 Kwota przeznaczona na konkurs – zmiana podziału kwot między rundami konkursu
  4. Regulamin konkursu, Rozdział 4., 4.2 Termin i miejsce złożenia wniosku o dofinansowanie projektu – zmiana terminu naboru wniosków o dofinansowanie projektów - II runda
  5. Regulamin konkursu, Rozdział 7. Terminy oceny i dane kontaktowe – zmiana terminu naboru wniosków o dofinansowanie projektów oraz terminu rozstrzygnięcia II rundy/konkursu - II runda
  6. załącznik nr 5 do Regulaminu konkursu – zmiana wzoru umowy o dofinansowanie projektu
  7. załącznik nr 6 do Regulaminu konkursu – zmiana wzoru umowy o dofinansowanie projektu (kwoty ryczałtowe)
  8. załącznik nr 7 do Regulaminu konkursu – zmiana wzoru o dofinansowanie projektu (PJB).
Zmiana wprowadzona do Regulaminu konkursu ma związek z kwestiami organizacyjnymi Instytucji Organizującej Konkurs oraz wynika z możliwości kontraktacji wszystkich środków finansowych przeznaczonych na konkurs w I rundzie konkursu. Ponadto zmianie uległy wzory umów o dofinansowanie projektów. Uzasadnienia do powyższych zmian zawarte zostały w dokumencie „Zmiany do Regulaminu Konkursu nr POWR.01.02.01-IP.25-08-K03/18". Wszelkie inne postanowienia Regulaminu konkursu pozostają bez zmian.
 
Wprowadzone zmiany stosuje się od dnia 18 czerwca 2018 r.
 
Szczegółowe informacje dostępne są w Drugiej Aktualizacji Regulaminu konkursu
 

Urząd