Komunikat dla klientów

Mając na celu minimalizację zagrożenia koronawirusem od dnia 12 października br.  Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, wraz z filią w Gorzowie Wlkp. do odwołania wstrzymuje  bezpośrednią obsługę klientów w siedzibie WUP, natomiast Urząd nie przerywa pracy!
 
Kontakt z Urzędem realizowany jest głownie za pośrednictwem poczty elektronicznej, platformy EPUAP lub telefonicznie. 

W szczególnych sytuacjach wymagających osobistej obecności klienta w Urzędzie istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu, jednak po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu terminu spotkania. W trakcie takiego spotkania należy zadbać o wyposażenie w środki ochrony indywidualnej (maseczka ochronna/przyłbica, rękawiczki oraz dezynfekcja rąk). Dodatkowo od każdego klienta załatwiającego sprawę osobiście w urzędzie pobierana będzie ankieta, która umożliwi kontakt z nim i służbami epidemiologicznymi w przypadku ewentualnego potwierdzenia zarażenia wirusem.
 

Kontakt do Urzędu:

Adres: ul. Wyspiańskiego 15         
65-036 Zielona Góra
 
Sekretariat
Tel.:+48 68 4565610
+48 68 4565609
 
Fax:+48 68 3270111
E-mail:wup@wup.zgora.pl
sekretariat@wup.zgora.pl

Kontakt z poszczególnymi wydziałami znajduje się pod linkiem:  https://wupzielonagora.praca.gov.pl/urzad/wydzialy 

Do budynku Urzędu wpuszczani będą jedynie dyżurujący pracownicy.