W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Strona główna - Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
10 kwietnia 2025 roku, w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze (WUP), obradowała Wojewódzka Rada Rynku Pracy Województwa Lubuskiego (WRRP). W posiedzeniu uczestniczyli: Andrzej Ziarek – Dyrektor Departamentu Infrastruktury Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Anna...
W dniu dzisiejszym zawarliśmy pierwszą umowę partnerską w ramach projektu: Akcja- Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców.
Projekt realizowany będzie ze środków...
Zarząd Województwa Lubuskiego na swoim posiedzeniu 4 lutego 2025 roku przyjął Lubuski Plan Działań na Rzecz Zatrudnienia na rok 2025 (LPD/Z 2025).
Plan na 2025 rok przygotował Zespół (specjalnie do tego powołany przez Zarząd Województwa Lubuskiego), w skład którego weszli eksperci z rynku pracy, specjaliści od edukacji i...
6 lutego 2025 roku, w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze (WUP), odbyło się spotkanie Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy województwa lubuskiego (WRRP)....
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze realizuje projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z powiatu zielonogórskiego (II)” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli – rynek pracy, Działania 6.1 Aktywizacja osób pozostających bez pracy...
Dane do faktury: Nabywca: Województwo Lubuskie Ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra NIP: 973-05-90-332
Odbiorca: Wojewódzki Urząd Pracy Ul. Wyspiańskiego 15 65-036 Zielona Góra
Fakturę elektroniczną można złożyć za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) na numer konta Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze – Adres PEF: NIP 9730045994
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Zielonej Górze
Urząd nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.), zgodnie z którym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: