Mając na celu minimalizację zagrożenia koronawirusem od dnia 12 października br. Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, wraz z filią w Gorzowie Wlkp. do odwołania wstrzymuje bezpośrednią obsługę klientów w siedzibie WUP, natomiast Urząd nie przerywa pracy!
Kontakt z Urzędem realizowany jest głownie za pośrednictwem poczty elektronicznej, platformy EPUAP lub telefonicznie.
W szczególnych sytuacjach wymagających osobistej obecności klienta w Urzędzie istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu, jednak po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu terminu spotkania. W trakcie takiego spotkania należy zadbać o wyposażenie w środki ochrony indywidualnej (maseczka ochronna/przyłbica, rękawiczki oraz dezynfekcja rąk). Dodatkowo od każdego klienta załatwiającego sprawę osobiście w urzędzie pobierana będzie ankieta, która umożliwi kontakt z nim i służbami epidemiologicznymi w przypadku ewentualnego potwierdzenia zarażenia wirusem.
Kontakt do Urzędu:
Adres: ul. Wyspiańskiego 15
65-036 Zielona Góra
Sekretariat
Tel.:+48 68 4565610
+48 68 4565609
Fax:+48 68 3270111
E-mail:wup@wup.zgora.pl
sekretariat@wup.zgora.pl
Kontakt z poszczególnymi wydziałami znajduje się pod linkiem: https://wupzielonagora.praca.gov.pl/urzad/wydzialy
Do budynku Urzędu wpuszczani będą jedynie dyżurujący pracownicy.