Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) – Brandenburgia 2007-2013
Tytuł projektu: Intensyfikacja transgranicznych powiązań gospodarczych rzemiosła przez działania zmierzające do zapewnienia fachowej siły roboczej
Numer projektu: WTBR.02.01.00-54-016/11
Projekt realizowany przez: Izba Rzemieślnicza Cottbus
Partner projektu: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
Okres realizacji: 01 maj 2013 – 31 marzec 2015 (23 miesiące)
Wartość: 291907,52 euro
- w tym udział partnera: 71 694,87 euro
Główne etapy realizacji projektu
Etap 1
Aktywna faza przygotowawcza
Etap 1
Aktywna faza przygotowawcza
Okres realizacji: 01.05.2013 r. – 31.12.2013 r.
Działania:
Partner:
- Regularne spotkania robocze z beneficjentem wiodącym o następującej tematyce: przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych, planowanie aktywności na rok 2013 i 2014.
- Przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych w ścisłej współpracy z beneficjentem.
- Planowanie i wykonanie działań PR.
- Przeprowadzenie pierwszych rozmów doradczych.
- Organizacja i przeprowadzenie dwóch spotkań informacyjnych.
- Nawiązanie kontaktów z lokalnymi urzędami, instytucjami, szkołami i ekspertami /budowanie struktur sieciowych.
- Akwizycja uczestników do projektu.
- Działania marketingowe i promocyjne: wykonanie artykułów marketingowych i publikacji, promowanie działań w mediach.
- Regularne spotkania robocze z partnerem o następującej tematyce: przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych, planowanie aktywności na rok 2013 i 2014.
- Przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych w ścisłej współpracy z partnerem.
- Nawiązanie kontaktów z lokalnymi urzędami, instytucjami, szkołami i ekspertami /budowanie struktur sieciowych.
- Planowanie i wykonanie działań PR.
- Przeprowadzenie pierwszych rozmów doradczych.
- Organizacja i przeprowadzenie jednej wizyty poznawczej i warsztatów po stronie niemieckiej.
- Planowanie dni doradczych.
- Planowanie coachingów.
- Planowanie wizyty studyjnej.
- Akwizycja uczestników do projektu.
- Działania marketingowe i promocyjne: wykonanie artykułów marketingowych i publikacji, promowanie działań w mediach.
- 6 spotkań roboczych z partnerem
- 1 baza danych
- 20 rozmów doradczych (w tym partner 10 rozmów doradczych)
- 1 wizyta poznawcza
- 1 warsztaty
- 2 spotkania informacyjne
- 20 art. marketingowych
- 16 publikacji (w tym partner 6 publikacji)
Etap 2
Aktywna faza informacyjno-doradcza
Aktywna faza informacyjno-doradcza
Okres realizacji: 01.01.2014 r. – 31.12.2014 r.
Działania:
Partner:
- Regularne spotkania robocze partnerów.
- Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z beneficjentem wiodącym.
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań informacyjnych w Polsce.
- Regularne prowadzenie rozmów doradczych.
- Nabór uczestników do projektu.
- Pielęgnacja struktur sieciowych.
- Udziału w targach.
- Prowadzenie działań promocyjnych.
- Regularne spotkania robocze partnerów.
- Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z partnerem.
- Organizacja i regularne prowadzenie rozmów doradczych.
- Organizacja i prowadzenie dni doradczych.
- Organizacja i prowadzenie projektów coachingowych.
- Pielęgnacja struktur sieciowych.
- Organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej i wizyt poznawczych.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowego coachingu.
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w Niemczech.
- Udział w targach.
- Nabór uczestników do projektu.
- Prowadzenie działań promocyjnych.
- spotkania robocze
- 140 rozmów doradczych (w tym partner 70 rozmów doradczych)
- 1 wizyta studyjna
- 2 wizyty poznawcze
- 1 coaching grupowy
- 2 udziały w targach (partner)
- 1 warsztaty
- 10 spotkań informacyjnych
- 5 coachingów beneficjenta
- 20 publikacji (w tym partner 10 publikacji: 10 ogłoszeń prasowych)
- budowanie struktur sieciowych
- 8 dni doradczych
Etap 3
Końcowa faza realizacji i ewaluacja
Końcowa faza realizacji i ewaluacja
Okres realizacji: 01.01.2015 r. – 31.03.2015 r.
Działania:
Partner:
- Regularne spotkania robocze partnerów.
- Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z beneficjentem wiodącym.
- Regularne prowadzenie rozmów doradczych.
- Pielęgnacja struktur sieciowych.
- Ewaluacja projektu.
- Prowadzenie działań promocyjnych.
- Regularne spotkania robocze partnerów.
- Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z partnerem.
- Organizacja i regularne prowadzenie rozmów doradczych.
- Organizacja i prowadzenie dni doradczych.
- Pielęgnacja struktur sieciowych.
- Organizacja i przeprowadzenie wizyty poznawczej.
- Ewaluacja projektu.
- Prowadzenie działań promocyjnych.
Produkty:
- spotkania robocze
- 40 rozmów doradczych (w tym partner 20 rozmów doradczych)
- 1 wizyta poznawcza
- 4 publikacje (w tym partner 1 publikacja: 1 ogłoszenie prasowe)
- 2 dni doradcze