Informacje o realizacji projektu

Europejska Współpraca Terytorialna
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska (województwo lubuskie) – Brandenburgia 2007-2013
Tytuł projektu: Intensyfikacja transgranicznych powiązań gospodarczych rzemiosła przez działania zmierzające do zapewnienia fachowej siły roboczej

Numer projektu: WTBR.02.01.00-54-016/11
Projekt realizowany przez: Izba Rzemieślnicza Cottbus
Partner projektu: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
Okres realizacji: 01 maj 2013 – 31 marzec 2015 (23 miesiące)
Wartość: 291907,52 euro
- w tym udział partnera: 71 694,87 euro
 
Główne etapy realizacji projektu
Etap 1
Aktywna faza przygotowawcza
 
Okres realizacji: 01.05.2013 r. – 31.12.2013 r.
 
Działania:

 
Partner:
  • Regularne spotkania robocze z beneficjentem wiodącym o następującej tematyce: przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych, planowanie aktywności na rok 2013 i 2014.
  • Przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych w ścisłej współpracy z beneficjentem.
  • Planowanie i wykonanie działań PR.
  • Przeprowadzenie pierwszych rozmów doradczych.
  • Organizacja i przeprowadzenie dwóch spotkań informacyjnych.
  • Nawiązanie kontaktów z lokalnymi urzędami, instytucjami, szkołami i ekspertami /budowanie struktur sieciowych.
  • Akwizycja uczestników do projektu.
  • Działania marketingowe i promocyjne: wykonanie artykułów marketingowych i publikacji, promowanie działań w mediach.
Beneficjent wiodący:
  • Regularne spotkania robocze z partnerem o następującej tematyce: przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych, planowanie aktywności na rok 2013 i 2014.
  • Przygotowanie i utworzenie wspólnej bazy danych w ścisłej współpracy z partnerem.
  • Nawiązanie kontaktów z lokalnymi urzędami, instytucjami, szkołami i ekspertami /budowanie struktur sieciowych.
  • Planowanie i wykonanie działań PR.
  • Przeprowadzenie pierwszych rozmów doradczych.
  • Organizacja i przeprowadzenie jednej wizyty poznawczej i warsztatów po stronie niemieckiej.
  • Planowanie dni doradczych.
  • Planowanie coachingów.
  • Planowanie wizyty studyjnej.
  • Akwizycja uczestników do projektu.
  • Działania marketingowe i promocyjne: wykonanie artykułów marketingowych i publikacji, promowanie działań w mediach.
Produkty:
  • 6 spotkań roboczych z partnerem
  • 1 baza danych
  • 20 rozmów doradczych (w tym partner 10 rozmów doradczych)
  • 1 wizyta poznawcza
  • 1 warsztaty
  • 2 spotkania informacyjne
  • 20 art. marketingowych
  • 16 publikacji (w tym partner 6 publikacji)
Etap 2
Aktywna faza informacyjno-doradcza
 
Okres realizacji: 01.01.2014 r. – 31.12.2014 r.
 
Działania:
 
Partner:
  • Regularne spotkania robocze partnerów.
  • Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z beneficjentem wiodącym.
  • Organizacja i przeprowadzenie spotkań informacyjnych w Polsce.
  • Regularne prowadzenie rozmów doradczych.
  • Nabór uczestników do projektu.
  • Pielęgnacja struktur sieciowych.
  • Udziału w targach.
  • Prowadzenie działań promocyjnych.
Beneficjent wiodący:
  • Regularne spotkania robocze partnerów.
  • Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z partnerem.
  • Organizacja i regularne prowadzenie rozmów doradczych.
  • Organizacja i prowadzenie dni doradczych.
  • Organizacja i prowadzenie projektów coachingowych.
  • Pielęgnacja struktur sieciowych.
  • Organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej i wizyt poznawczych.
  • Organizacja i przeprowadzenie grupowego coachingu.
  • Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w Niemczech.
  • Udział w targach.
  • Nabór uczestników do projektu.
  • Prowadzenie działań promocyjnych. 
Produkty:
  • spotkania robocze
  • 140 rozmów doradczych (w tym partner 70 rozmów doradczych)
  • 1 wizyta studyjna
  • 2 wizyty poznawcze
  • 1 coaching grupowy
  • 2 udziały w targach (partner)
  • 1 warsztaty
  • 10 spotkań informacyjnych
  • 5 coachingów beneficjenta
  • 20 publikacji (w tym partner 10 publikacji: 10 ogłoszeń prasowych)
  • budowanie struktur sieciowych
  • 8 dni doradczych
Etap 3
Końcowa faza realizacji i ewaluacja

Okres realizacji: 01.01.2015 r. – 31.03.2015 r.
 
Działania:
 
Partner:
  • Regularne spotkania robocze partnerów.
  • Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z beneficjentem wiodącym.
  • Regularne prowadzenie rozmów doradczych.
  • Pielęgnacja struktur sieciowych.
  • Ewaluacja projektu.
  • Prowadzenie działań promocyjnych.
Beneficjent wiodący:
  • Regularne spotkania robocze partnerów.
  • Rozwijanie i pielęgnacja bazy danych w ścisłej współpracy z partnerem.
  • Organizacja i regularne prowadzenie rozmów doradczych.
  • Organizacja i prowadzenie dni doradczych.
  • Pielęgnacja struktur sieciowych.
  • Organizacja i przeprowadzenie wizyty poznawczej.
  • Ewaluacja projektu.
  • Prowadzenie działań promocyjnych.

Produkty:

  • spotkania robocze
  • 40 rozmów doradczych (w tym partner 20 rozmów doradczych)
  • 1 wizyta poznawcza
  • 4 publikacje (w tym partner 1 publikacja: 1 ogłoszenie prasowe)
  • 2 dni doradcze

Informacje o publikacji dokumentu